Koniec omijania tematu – nie zwlekaj dłużej! Sprawny i szybki komputer jest na wyciągnięcie ręki – rozrywka i praca nie powinny mieć ograniczeń!
Darmowa diagnoza i wycena – nic nie tracisz, z nami możesz tylko zyskać 💪. Naprawy sprzętu wyceniamy indywidualnie, możliwość bezpłatnego odstąpienia po uzyskaniu wyceny 🤩.
Jaki temat dotyczący Twojego komputera wymagałby ogarnięcia? W przypadku naprawy pamiętaj, że dokładny model jest na spodzie urządzenia – ocenimy, czy warto inwestować, a w razie potrzeby pomożemy Ci zorganizować nowy sprzęt na preferencyjnych warunkach ⭐
Sprzęt można odebrać/dostarczyć osobiście (Józefów) lub wysyłkowo:
🤩 Kurierem (Zielona 10, 05-420 Józefów)
🤩 InPostem do Paczkomatu (JOZ10M, 508 346 878, mail ) *
Regulamin serwisu dostępny w stopce i w zakładce Oferta.
Otrzymany podczas wizyty Protokół Przekazania należy zwrócić przy odbiorze. Dziękujemy
Jeszcze się zastanawiasz?
Zgłoś naprawę lub montaż, a następnie uzyskaj darmową wycenę i – na życzenie – sugerowany przez nas zakres prac do rozważenia, by Twój sprzęt działał jak najsprawniej. Cennik usług dostępny jest tutaj. Z uwagi na często występujące zmiany w zakresie wykonania usługi podczas jej świadczenia oraz (czasami) konieczność wykorzystania dodatkowych akcesoriów np. dodatkowych przewodów czy adapterów, ceny w cenniku są orientacyjne. Dokładna wycena zostanie przedstawiona indywidualnie po dostarczeniu sprzętu do serwisu. Istnieje możliwość odstąpienia od naprawy po uzyskaniu wyceny (przed rozpoczęciem prac). Słowem: nic nie tracisz, możesz tylko zyskać!
* Opcja wysyłki: koszt pokrywa Klient. Możesz też wygenerować sam(a) list przewozowy i nadać przesyłkę. Zabezpiecz sprzęt folią bąbelkową przy wysyłce i pamiętaj o zasilaczu, danych kontaktowych.
Regulamin serwisu dostępny jest na tej podstronie – prosimy uprzejmie o zapoznanie się. Oddając sprzęt do naszego serwisu zgadzacie się Państwo na warunki opisane w regulaminie.
Warunki gwarancji naszych napraw mogą Państwo przejrzeć tutaj.
Diagnozowanie i wycena usunięcia usterki są darmowe – Klient ma prawo zrezygnować z naprawy po uzyskaniu kosztorysu.
Zachęcamy do przekazywania dysków zewnętrznych razem ze sprzętem, jeśli takie Państwo macie – pozwoli to sporządzić kopię systemu w celu łatwego przywrócenia na wypadek awarii.